Smarta Smycken

En blogg om mig och mina smycken

Smarta Smycken

Publicerad 2015-01-08 19:20:00 i Allmänt,

Hej!
Jag vill med glädje presentera min lilla affär Smarta Smycken på www.smartasmycken.se
 
Här kommer jag visa mina smycken och vilka jag säljer och kommer att sätta ihop lite vad som kommer hända framöver och så vidare.
 
 
 

Jag fick upp ögonen för dessa smarta smycken för ett tag sedan och är helt frälst sedan dess!

Det bästa med dessa smyckena är att du kan variera i många olika stilar med bara ett och samma smycke!

Det finns just nu två olika smyckesbaser. Det ena är snap-knapp serien och denna kan man variera på många olika sätt och kombinera knappar till både ringar, armband och halsband för att nämna några. Bara byta ut knapparna efter humör eller tillfälle så har du ett personligt och fint smycke.

Det andra smycket är medaljong serien och här kan man lägga i små berlocker efter tycke och smak precis som snap serien. Man kan även kombinera vissa medaljonger med snap serien.

 

Jag hoppas verkligen att du kommer att tycka det är lika smart som jag gör. Jag är en humörmänniska och väljer smycken (som de flesta av oss gör) efter dagens humör.

Med dessa smarta smycken så kan man köpa en bas och sen har du det. Därefter kan du bara återkomma och köpa nya knappar och berlocker allt eftersom så får du ett nytt smycke för bara en bråkdel av vad ett helt nytt smycke hade kostat!

Jag tycker det är toppen och det är därför som jag vill dela med mig av detta till alla därute! Både jag och barnen älskar det och det kommer komma massor av roliga saker framöver!

Hoppas ni vill hänga med och handla av mig. Jag har mycket roliga saker på väg in, både nya armband, fina knappar, berlocker och väskor!

Jag använder mig av Paypal men om ni inte har det och av någon anledning inte vill skaffa så kontakta mig på mailen nedan så löser vi betalning via bankkonto.

Har ni andra frågor så tveka inte att kontakta mig.

MVH/Annika Smarta Smycken

 

                Kontakt: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela