Smarta Smycken

En blogg om mig och mina smycken

Justeringar av priser i affären!

Publicerad 2015-01-27 22:33:17 i Allmänt, smycke,

Hej på er!
 
Vissa kanske lagt märke till att det sänkts priser i affären och detta beror på att tidigare hade jag knapparna med i priset men detta blev struligt med betalning och varukorgen så jag fick tänka om och ändra koncept.
 
Numera är det själva smycket man betalar för sen så väljer man knapp vid sidan om och klickar i där i kassan.
Tror att detta kommer bli  mycket mer lättförståeligt samt enklare för alla.
 
Jag försökte göra så nära som möjligt och fick sänka 5 kr på några och höja 5 kr på några.
 
Hoppas inte någon tar illa vid sig, detta blev till det bättre för allas del tror jag.
 
Inte så lätt alltid att tänka på allt när man är ny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela